Zamów posiłek (październik 2024)
Szanowni Rodzice, Opiekunowie oraz Uczniowie,
Od 1 listopada 2024 wprowadzamy nowy system zamawiania posiłków. Rejestracja jest już uruchomiona.
Poniżej wysyłamy Państwu informację otrzymaną od aplikacji zamowposilek.pl. Znajdziecie w niej Państwo instrukcję rejestracji w portalu oraz zasady płatności i zamawiania posiłków. Jednocześnie informujemy, że od 4 listopada NIE BĘDZIE MOŻLIWOŚCI zamawiania posiłków u p. Magdy ani innego pracownika szkoły.
Katarzyna Kondziela, wicedyrektor szkoły
Szanowni Państwo,
Rejestracja jest możliwa na naszej stronie internetowej.
Poniżej znajdują się linki do filmów instruktażowych (należy kliknąć w poniższe linki aby otworzyć lub skopiować do przeglądarki internetowej):
1) jak się zarejestrować?
2) jak płacić i zamawiać posiłki?
Nasz system działa NA ZASADZIE PRZEDPŁAT, to znaczy, aby móc zamówić posiłki należy najpierw dokonać wpłaty zaliczki, a po jej zaksięgowaniu w aplikacji złożyć zamówienie (wybrać zestawy na poszczególne dni). Sama wpłata nie oznacza zamówienia, ponieważ nie wiemy jakie zestawy zostały wybrane i na które dni.
W aplikacji będzie obowiązywał TYGODNIOWY SYSTEM zamawiania posiłków.
Zamówień dokonują Państwo maksymalnie do niedzieli (do końca dnia) na cały najbliższy tydzień. Po tym terminie (od poniedziałku) nastąpi blokada zamówień na kolejny tydzień.
Przykładowo: posiłki na tydzień 01 - 04.10. zamawiamy do niedzieli 29.09.
Anulowanie jest możliwe codziennie do godz. 8:00 w dniu wydania posiłku.
Można także złożyć zamówienia na cały miesiąc z góry, z możliwością późniejszego anulowania.
Po zarejestrowaniu zachęcamy Państwa do skorzystania z wygodnej APLIKACJI MOBILNEJ NA TELEFONY.
Jak to zrobić:
- w telefonie z systemem Android (Samsung, LG, HTC, Huawei i inne) należy wejść w Sklep Play (Google Play), w telefonie firmy iPhone należy wejść w sklep App Store.
- następnie wyszukać zamowposilek.pl z ikonką
- kliknąć zainstaluj i otwórz
- pozostaje już tylko zalogowanie się - login to podany przy rejestracji email, a hasło jest to samo jakie nadano przy pierwszym logowaniu
W przypadku problemów z rejestracją lub samą aplikacją prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta przez naszą stronę www.zamowposilek.pl lub po udanym zalogowaniu przez zakładkę Pomoc --> Wyślij wiadomość. W Pomocy znajdą Państwo również aktualną instrukcję obsługi aplikacji.
Pytania odnośnie jadłospisu, diet itp. prosimy kierować bezpośrednio do dostawcy posiłków, również poprzez zakładkę Pomoc.
Pozdrawiamy
Zespół zamowposilek.pl